keskiviikkona, elokuuta 31, 2005

Häpeä ja ahdistus

Voi hyssykät! Olen seitsemännen vuoden opiskelija! *puuskuttaa hysteerisenä*

Ja tajusinpa tuossa pudonneeni opiskelun kelkasta niin pahasti, että luulin olevani gradua vaille valmis maisteri. Minkä tekee blondi sille, kun ei osaa lukea tutkintovaatimuksiaan oikealla tavalla ja sekoittaa parit opintokokonaisuudet toisiinsa --> luulee suorittaneensa ne jo. Hyvä, että olen huolellinen ja säntillinen ihminen. Ehei, väärässä olen ollut. Pääaineesta puuttuu 4 ov (tai jotain hitto en tiiä fo fakseik 8,5 op!!) ja sivuaineesta 7,5 ov (samalla logiikalla 15 op tai jotain). Pääaineessa olen viime vuoden työkiireissä (ja muilla tosi hyvillä verukkeilla) jättänyt kesken juuri kaksi kappaletta á 2 0v:n kurssia. Eli nyt sitten opettajille inisemään, josko ne voisi jotenkin repiä kokoon sovelletusti. Ja se sivuaine, joka mua nappaaaa iiihaan äälyttömäästi... *dumdidum & hysteerinen hihittely*. :D

No, ei tämä ole mahdoton tehtävä. Tiedänpähän nyt, että suunnittelin valmistumista nyt kesäksi ihan turhaan, koska olihan tässä gradun lisäksi sit kuitenkin muutakin tekemistä jäljellä. Niin että nyt ei sit hävetä niin paljon se, että gradu ei ole valmis vielä. Palataanko jouluna asiaan?

1 kommentti:

Taina kirjoitti...

Ai vielä ainakin kaksi vuotta? Niinhän sä olet hokenut jo ties kuinka kauan. Jos mä lähtisin opiskeleen ja mulla menis yhtä kauan, mä olisin 31-32, kun mä valmistuisin, että revi siitä.